Good Fish zoekt een campaigner (32 uur per week)

Wil jij je ook inzetten voor 100% Goede Vis in Nederland en heb je een echte Robin Hood mentaliteit? Kom dan bij ons werken! We zijn op zoek naar een campaigner met een passie voor duurzaamheid en een sterke affiniteit met de doelstellingen van onze organisatie.

De campaigner zorgt ervoor dat onze impact binnen projecten zichtbaar gemaakt wordt en dat het logisch wordt voor externen hoe dit relateert aan onze theory of change. Onze theory of change wordt jouw kompas! Wij willen onszelf in 2030 opheffen en ons doel bereikt hebben, dat betekent: werk aan de winkel. De campaigner werkt nauw samen met de projectleiders die sturen op inhoud en verandering onder water. Daarnaast werkt de campaigner samen met de communicatiemedewerker, die zich bezig houdt met de corporate communicatie.

Wij bieden een tijdelijk contract van één jaar voor 32 uur in de week.

Wat heb jij in huis?

  • Je hebt een sterke affiniteit met de doelstellingen van Good Fish,
  • Minimaal drie jaar werkervaring op HBO-niveau als online campaigner, online marketeer, community manager of een vergelijkbare functie,
  • Je bent een creatief schrijver met uitstekende beheersing van de Nederlandse taal,
  • Je bent digitaal minded. Je hebt kennis van de ontwikkelingen op je vakgebied en overziet waar de online wereld naartoe gaat,
  • Je hebt aantoonbare ervaring met beeldbewerking en bent kundig in het gebruik van Adobe InDesign en met de inzet van sociale media in campagnes. Je bent vaardig met HTML en beheerst de basisbeginselen van CSS. Kennis van en ervaring met Google Analytics, Javascript en/of PHP is een pré.
  • Je bent goed in staat kwaliteit te waarborgen en scherp te plannen, ook onder tijdsdruk.
  • Ervaring als projectmanager is een pré,
  • Je bent leergierig en hebt een resultaat- en klantgerichte houding,
  • Je hebt een flexibele houding, ook ten aanzien van onregelmatige werktijden.

Interesse? Stuur een email met CV en motivatie naar margreet@goodfish.nl.